Back in business

Så har då arbetet dragit igång igen med full fart. Min sommar har inneburit sol och bad på Torsö, bär- och svampplockning och ett riktigt "torparliv". Under flera veckor la jag ifrån mig klockan och vaknade när jag var utvilad och gick och la mig då det kändes lagom. Dessutom hade vi ett härligt bröllop i familjen då Johan och Frida gifte sig. Margaret och jag fick fyra veckor tillsammans och har haft det riktigt skönt och avkopplande även om arbetet med det nya huset innebar en hel del intensiva arbetsdagar, men det var också avkopplande. Nu känns det "gött" att få vara tillbaka, kavla upp ärmarna och ge sig in i spännande debatter. Jag drivs av en vision att vara med och förändra samhället. Då är det skönt att få ta sig an en intensiv höst utvilad efter en skön sommarledighet.
Fia

Hoppas du haft en bra dag(=

Tess

Trevlig blogg! Hit kommer jag komma tillbaka!



http://theresevictoriajohansson.blogg.se