Personvalskampanjen drar igång

Jag fick väldigt många kryss vid valet 2006. Nu ber jag om nytt förtroende. I valet till regionfullmäktige var jag den politiker som procentuellt fick flest kryss av alla regionpolitikerna. Vi är 149 stycken.

Inför valet 2010 har jag nu dragit igång min personvalskampanj. Samtidigt så vill jag betona att det viktigaste valet är partivalet, sedan kommer personfrågan. Ett kryss på mig är ett kryss på Kristdemokraterna.

Min hemsida, www.brännberg.se, kommer att vara utgångspunkten för arbetet.

Kampanjfilmen visas nu på Youtube (http://www.youtube.com/user/studiokd#p/u/2/TvleYe5elHw) och kommer att visas också i andra fönster.

Jag tror att sociala medier kan spela en roll i valet, men det är framför allt de personliga mötena som avgör. Jag kommer gärna hem till dig på ett "köksbordssamtal".

Hör gärna av dig

Enklast att nå mig är via telefon 0703-410 565 eller e-post: [email protected]