Årets sista blogginlägg

Detta blir det sista blogginlägget för året. Under de senaste dagarna har jag mest ägnat mig åt barnbarn och varit ledig och därmed också har det blivit få inlägg. Men nu vill jag tillönska er alla ett riktigt Gott Nytt År 2014. För oss förtroendevalda blir det mycket arbete under supervalåret och jag kommer att kämpa för att Kristdemokraterna ökar sina väljare i samtliga val. Jag är så övertygad om att den grundläggande politik som Kristdemokraterna står för, där man utgår från familjen och barn och ungas uppväxtvillkor är den bästa politiken för Sverige. Att ge våra barn och unga en trygg och harmonisk uppväxt måste vara vår viktigaste uppgift. Om vi har detta som utgångspunkt kommer alla andra politikområden att kopplas till detta och då får vi ett sund och viktigt barnperspektiv på det som vi gör. Om det inte gagnar våra barn så ska vi nog avstå från det. En sådan norm kan styra många viktiga beslut.
Detta kommer jag att kämpa för.
Nu några timmar innan tolvslaget så summerar vi 2013 och ser fram emot 2014. Jag kommer att avsluta året i kyrkan och därmed också inleda det nya där.
Ha ett gott nytt år!