Valaffischerna finns uppe i Skövde

Nu höjer vi valtemperaturen inför EU-valet. I dag satte vi upp valtavlor runt om i Skövde. Vi satsar på Lars Adaktusson som vårt toppnamn.

Vår ambition är att ta två mandat. Som tvåa på listan finns Ebba Busch Thor. Nu försöker vi dela ut tidningar, sprida broschyrer, skriva debattinlägg och genomföra olika kampanjer, allt med syfte att få så många röster som möjligt till den kristdemokratiska valsedeln.
Vi använde tavlorna från tidigare val och då blev jag påmind om att jag var affischnamnet för valen 2010 och 2011 (omval i Västra Götaland). Så blir det nog även i höst och nu arbetar vi med bilder och texter. Vårt huvudbudskap är att Sverige ska vara världens bästa land att växa upp i. Jag ser fram emot många debatter och samtal framöver.
När det gäller Europaparlamentet så är jag kandidat men ägnar min tid åt att få Lars Adaktusson invald, men har redan förstått att jag också kommer att få personkryss. I höst kommer jag att satsa på att bli invald i regionfullmäktige. Jag vill vara med och leda och utveckla Västra Götalandsregionen.